10.000-STEGS KLUBBEN

Stegräknare
START  •  ANTAL MEDLEMMAR 164  •  INLOGGADE MEDLEMMAR 1  •  OM OSS
MINA STEG

Logga mina steg
Min stegdagbok
Statistik & diagram
TILLSAMMANS

Träningskompisar
Promenadgäng
Stegtävlingar
MIN PROFIL

Mitt krypin
Meddelanden
Mina inställningar
KLUBBHUSET

Diskussionsforum
Topplistor
Sök medlemmar

FORUM | SÖK INLÄGG HJÄLP Hjälp
 Forum | Stegräknare
 PANIK << Tillbaka 
Mie
Skrivet av: Mie (Ej medlem) 2011-06-20 (09:31) 
I fredags upptäckte jag att min lilla stegräknare var död! Det var bara tomt i displayen!
Ni förstår väl vilken panik jag har haft hela helgen?! Nu ska jag, så fort jag har möjlighet, köpa upp mig så jag har ett lager batterier hemma! Så det så!
Pepp alla!
 
Fagott
Skrivet av: Inte inloggad Fagott 2011-06-20 (15:58) 
Oj vad jag känner igen mig. Nu är kylskåpet fullt med batterier som passar stegräknaren. Jag kommer att lägga ned ett i Necesären inför semestern vill INTE vara med om att den dör på semestern. Maken skakar på huvudet.
Knalla på!
 
  


Inte inloggad zito
108102
Inloggad carolu
78446
Inte inloggad Carina66
38296
Inte inloggad hew
34703
Inte inloggad jali
34268



Inte inloggad zito
19609
Inloggad carolu
11769
Inte inloggad Carina66
10794
Inte inloggad Tavelmaggan
10331
Inte inloggad tjej1983
8569
10.000-STEGS KLUBBEN
Dela med dig:
Facebook Pusha Bloggy Twitter Google Live Maila! Skriv ut!