10.000-STEGS KLUBBEN

Stegräknare
START  •  ANTAL MEDLEMMAR 164  •  INLOGGADE MEDLEMMAR 0  •  OM OSS
MINA STEG

Logga mina steg
Min stegdagbok
Statistik & diagram
TILLSAMMANS

Träningskompisar
Promenadgäng
Stegtävlingar
MIN PROFIL

Mitt krypin
Meddelanden
Mina inställningar
KLUBBHUSET

Diskussionsforum
Topplistor
Sök medlemmar

FORUM | SÖK INLÄGG HJÄLP Hjälp
 Forum | Stegräknare
 Silva ex 30 << Tillbaka 
Kiholm42
Skrivet av: Kiholm42 (Ej medlem) 2014-02-01 (10:23) 
Denna stegräknare är riktigt usel. Svårt att läsa displayen. Dålig kontrast. Hopplöst att öppna batterifacket .... gick sönder. Den går till återvinning. Och den gamla Omron kommer fram igen.

Kiholm 42
 
Samoht
Skrivet av: Inte inloggad Samoht 2014-02-08 (16:43) 
För mig har Ex30 fungerat klanderfritt i lite mer än ett år.
Tycker att det är den bästa jag nyttjat hittills.
Bytt batteri en gång för att displayen blivit svåravläst.
 
  


Inte inloggad zito
147225
Inte inloggad carolu
79882
Inte inloggad Carina66
64950
Inte inloggad jali
43986
Inte inloggad hew
36759



Inte inloggad zito
20805
Inte inloggad carolu
11939
Inte inloggad Carina66
11819
Inte inloggad Tavelmaggan
11625
Inte inloggad tjej1983
9166
10.000-STEGS KLUBBEN
Dela med dig:
Facebook Pusha Bloggy Twitter Google Live Maila! Skriv ut!