START
• ANTAL MEDLEMMAR 164 • INLOGGADE MEDLEMMAR 1 •
OM OSS
MINA STEG
TILLSAMMANS
MIN PROFIL
KLUBBHUSET
FORUM
|
SÖK INLÄGG
HJÄLP
Forum
|
Träning
Stepper
<< Tillbaka
Skrivet av:
Yeazzzmin
(Ej medlem)
2010-01-23 (19:36)
Hej!
Jag undrar om någon har erfarenhet av stepper?
Skrivet av:
Sockerpuff
2011-05-21 (12:27)
En sådan från casall?
Skrivet av:
ElinFalk85
2011-05-22 (14:51)
vad är en stepper? är det en sån där man går utan stöd för överkroppen?
VECKANS FLITIGASTE
zito
150605
carolu
80688
Carina66
79380
tjej1983
40431
hew
38203
MÅNADENS SNITTARE
zito
20845
Carina66
12271
Tavelmaggan
12216
carolu
11922
tjej1983
9439
Våra medlemsvillkor
|
Information om cookies
|
Köpa en stegräknare?
Dela med dig: