10.000-STEGS KLUBBEN

Stegräknare
START  •  ANTAL MEDLEMMAR 164  •  INLOGGADE MEDLEMMAR 1  •  OM OSS
MINA STEG

Logga mina steg
Min stegdagbok
Statistik & diagram
TILLSAMMANS

Träningskompisar
Promenadgäng
Stegtävlingar
MIN PROFIL

Mitt krypin
Meddelanden
Mina inställningar
KLUBBHUSET

Diskussionsforum
Topplistor
Sök medlemmar

FORUM | SÖK INLÄGG HJÄLP Hjälp
 Forum | Träning
 Stepper << Tillbaka 
Yeazzzmin
Skrivet av: Yeazzzmin (Ej medlem) 2010-01-23 (19:36) 
Hej!

Jag undrar om någon har erfarenhet av stepper?
 
Sockerpuff
Skrivet av: Inte inloggad Sockerpuff 2011-05-21 (12:27) 
En sådan från casall?
 
ElinFalk85
Skrivet av: Inte inloggad ElinFalk85 2011-05-22 (14:51) 
vad är en stepper? är det en sån där man går utan stöd för överkroppen?
 
  


Inte inloggad zito
150605
Inte inloggad carolu
80688
Inte inloggad Carina66
79380
Inte inloggad tjej1983
40431
Inloggad hew
38203



Inte inloggad zito
20845
Inte inloggad Carina66
12271
Inte inloggad Tavelmaggan
12216
Inte inloggad carolu
11922
Inte inloggad tjej1983
9439
10.000-STEGS KLUBBEN
Dela med dig:
Facebook Pusha Bloggy Twitter Google Live Maila! Skriv ut!