10.000-STEGS KLUBBEN

Stegräknare
START  •  ANTAL MEDLEMMAR 164  •  INLOGGADE MEDLEMMAR 1  •  OM OSS
MINA STEG

Logga mina steg
Min stegdagbok
Statistik & diagram
TILLSAMMANS

Träningskompisar
Promenadgäng
Stegtävlingar
MIN PROFIL

Mitt krypin
Meddelanden
Mina inställningar
KLUBBHUSET

Diskussionsforum
Topplistor
Sök medlemmar

FORUM | SÖK INLÄGG HJÄLP Hjälp
 Forum | Klubben
 omvandla aktivitet << Tillbaka 
murmeln
Skrivet av: murmeln (Ej medlem) 2009-06-21 (21:57) 
Jag undrar om ni kan lägga till cirkelträning (pulsträning) i omvandla aktivitet?
 
Nicolas
Skrivet av: Inte inloggad Nicolas 2009-06-21 (23:15) 
Hej!

Det hade vi gärna gjort men tyvärr hittar vi inga bra värden i våra referenslistor. Rätta mig om jag har fel men är det inte så att cirkelträning är ganska individuellt? Olika pass, olika stationer osv? Jag lovar att leta vidare och lägga till det om jag hittar en fastställd energiförbrukning.

Mvh
Nicolas / 10.000-stegs klubben
 
mar11a
Skrivet av: Inte inloggad mar11a 2011-02-21 (11:16) 
Kan man lägga det på aerobics och normal styrketräning? Vårt "fyspass" består av 1 uppvärmningslåt, 2 lite snabbare låtar (det är gympaövningar som att jogga, hoppa, sparka i backen, höga knän, sidhopp osv)1 lite sträcka ut låt, sedan kör vi 10 stationer med styrkeövningar för hela kroppen 45 sek 20 sek vila 45 sek/station, nästa är intervallträning 10 olika med hjälp av stepuplåda 70 sek med 20 sek vila emellan. Sedan slutar vi med 3 låtar gympa, vila 2 minuter och sedan stretch. Puh!
 
  


Inte inloggad carolu
66273
Inte inloggad tjej1983
52009
Inte inloggad jali
37161
Inte inloggad Tavelmaggan
36337
Inte inloggad hew
33472



Inte inloggad zito
16530
Inte inloggad Tavelmaggan
12799
Inte inloggad carolu
11540
Inte inloggad tjej1983
9830
Inte inloggad mia323
9373
10.000-STEGS KLUBBEN
Dela med dig:
Facebook Pusha Bloggy Twitter Google Live Maila! Skriv ut!