10.000-STEGS KLUBBEN

Stegräknare
START  •  ANTAL MEDLEMMAR 164  •  INLOGGADE MEDLEMMAR 1  •  OM OSS
MINA STEG

Logga mina steg
Min stegdagbok
Statistik & diagram
TILLSAMMANS

Träningskompisar
Promenadgäng
Stegtävlingar
MIN PROFIL

Mitt krypin
Meddelanden
Mina inställningar
KLUBBHUSET

Diskussionsforum
Topplistor
Sök medlemmar

FORUM | SÖK INLÄGG HJÄLP Hjälp
 Forum | Klubben
 Loggning av steg << Tillbaka 
hedin27
Skrivet av: hedin27 (Ej medlem) 2009-06-23 (19:17) 
Skulle man kunna få någon form av markering av vilka datum man registrerat steg under "Logga mina steg". Datumen i fetstil understreck eller liknande. Det är lite svårt ibland och hålla reda vilka datum man registrerat när man lägger in flera dagar samtidigt.

MVH Håkan
 
Nicolas
Skrivet av: Inte inloggad Nicolas 2009-06-23 (20:47) 
Hej Håkan!

Detta var något jag ville ha med från början men inte lyckades lösa på ett bra sätt. Nu när du påpekade det tog jag tag i det igen och allt löste sig enkelt . Gjorde loggade dagar tjocka och underlinjerade, säg till om det är "för mycket".

Mvh
Nicolas / 10.000-stegs klubben
 
hedin27
Skrivet av: Inte inloggad hedin27 2009-06-23 (21:26) 
Det ser bra ut , min hustru gav också sitt gillande .

Håkan
 
  


Inte inloggad carolu
66273
Inte inloggad tjej1983
52009
Inte inloggad jali
37161
Inte inloggad Tavelmaggan
36337
Inte inloggad hew
33472



Inte inloggad zito
16530
Inte inloggad Tavelmaggan
12799
Inte inloggad carolu
11540
Inte inloggad tjej1983
9830
Inte inloggad mia323
9373
10.000-STEGS KLUBBEN
Dela med dig:
Facebook Pusha Bloggy Twitter Google Live Maila! Skriv ut!