10.000-STEGS KLUBBEN

Stegräknare
START  •  ANTAL MEDLEMMAR 164  •  INLOGGADE MEDLEMMAR 1  •  OM OSS
MINA STEG

Logga mina steg
Min stegdagbok
Statistik & diagram
TILLSAMMANS

Träningskompisar
Promenadgäng
Stegtävlingar
MIN PROFIL

Mitt krypin
Meddelanden
Mina inställningar
KLUBBHUSET

Diskussionsforum
Topplistor
Sök medlemmar

FORUM | SÖK INLÄGG HJÄLP Hjälp
 Forum | Allmänt
 Löpbandet/stegräknare << Tillbaka 
HD-Lady
Skrivet av: HD-Lady (Ej medlem) 2013-06-28 (12:37) 
Eftersom jag endast kan GÅ på löpbandet vet jag inte vad jag ska notera det som. Hittar inget direkt som passar. När jag är på gymmet har jag ju inte räknaren på mig. Nån som har samma fundering? Eller har tips?
 
plurran
Skrivet av: Inte inloggad plurran 2013-06-29 (09:20) 
Det blir väl som om du går som vanligt, varken mer eller mindre.
 
jbonde
Skrivet av: Inte inloggad jbonde 2013-07-02 (15:30) 
Ta på dig stegräknaren även på gymet!
Det gör alltid jag!
På så vis vet du ju exakt hur många steg det blev!
 
  


Inloggad carolu
94919
Inte inloggad zito
86107
Inte inloggad tjej1983
50920
Inte inloggad hew
35387
Inte inloggad jali
30179



Inte inloggad zito
17449
Inloggad carolu
12308
Inte inloggad tjej1983
9740
Inte inloggad mia323
9094
Inte inloggad Tavelmaggan
7054
10.000-STEGS KLUBBEN
Dela med dig:
Facebook Pusha Bloggy Twitter Google Live Maila! Skriv ut!