START
• ANTAL MEDLEMMAR 164 • INLOGGADE MEDLEMMAR 1 •
OM OSS
MINA STEG
TILLSAMMANS
MIN PROFIL
KLUBBHUSET
FORUM
|
SÖK INLÄGG
HJÄLP
Forum
|
Allmänt
Löpbandet/stegräknare
<< Tillbaka
Skrivet av:
HD-Lady
(Ej medlem)
2013-06-28 (12:37)
Eftersom jag endast kan GÅ på löpbandet vet jag inte vad jag ska notera det som. Hittar inget direkt som passar. När jag är på gymmet har jag ju inte räknaren på mig. Nån som har samma fundering? Eller har tips?
Skrivet av:
plurran
2013-06-29 (09:20)
Det blir väl som om du går som vanligt, varken mer eller mindre.
Skrivet av:
jbonde
2013-07-02 (15:30)
Ta på dig stegräknaren även på gymet!
Det gör alltid jag!
På så vis vet du ju exakt hur många steg det blev!
VECKANS FLITIGASTE
carolu
94919
zito
86107
tjej1983
50920
hew
35387
jali
30179
MÅNADENS SNITTARE
zito
17449
carolu
12308
tjej1983
9740
mia323
9094
Tavelmaggan
7054
Våra medlemsvillkor
|
Information om cookies
|
Köpa en stegräknare?
Dela med dig: